AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 16 april 2008

dagens som gått.....

Av Elin Haglund - 16 april 2008 18:03

Forfarande ingen bil i sikte:-)ringde verkstan och de har inte hittat felet än.....dom förklarar det så att det finns ingen kontakt mellan motorutrymmet och kombiutrymmet tekniskt sett.....detta förstår jag som att någonstans är det glapp.....men dom har inte hittat vart.....så han sa att ha inte så höga förhoppningar att du får hem din bil imorgon heller....suck!


Ja ja det hade kunnat vara betydligt värre!.....jag har en underbar hund, en mysig katt, tak över huvudet, snart har jag min bil igen, mat på bordet, en underbar familj, ett jobb som jag trivs med, bra arbetskollegor, underbara träningskompisar och omtänksamma vänner!Vad mer kan man begära!:-)Så man ska väl inte klaga:-)


Idag blev det träning här hemma på baksidan.....blev att nöta på krypet vilket gick så där idag:-(känns som att vi inte kommer framåt men det är bara att nöta på. Ska köra ett till kryp pass på baksidan ikväll så får vi se hur det går? Sen blev det inkallande med ställande. Lite lite linförhet och fjärr - sitt/ligg, stod ca 4-5 meter ifrån honom och det går bra nu. Är lite begränsad med vad jag kan köra eftersom det enda jag har hemma är bollar och korv. Alla andra tränings saker ligger ju i bilen.


Hade velat lagt lite spår denna veckan men jag får väl hoppas att jag har fått hem bilen till helgen så att vi kan lägga spår i helgen sitället.



Den som väntar får se.....:-)

 
 
Anders

Anders

16 april 2008 20:32

Ja, tyvärr. Du måste ta hela paketet, eller ingenting. Men du blir inte missnöjd - jag lovar! Jag är attans attraktiv tillsammans med min hund, och när vi två blir ett tillsammans med vår VW Polo så är vi oemotståndliga. Men erbjudandet står bara fast ett tag för vi finns på blocket och det ringer som fan här...:)

http://andersdahl.bloggagratis.se

 
Anders

Anders

16 april 2008 21:20

Här ringer bara snåla smålänningar och annat pack. Jag vill varken sälja mig själv eller bilen till dom, så erbjudandet om ditt paketpris på 3332 kr står fortfarande fast. Slå till nu - eller ångra dig för alltid! Förresten, sa jag att jo-jo kommer bli en grym flickvän till Mirko så fort hon mognar lite... :)

http://andersdahl.bloggagratis.se

 
Sacco

Sacco

16 april 2008 21:39

Hoppsan, här har jag visst missat nåt.. får visst ta och uppdatera mig lite..

http://www.bjorkmannarna.se

 
Linda och Panda

Linda och Panda

17 april 2008 12:17

Hejsan!
Vilka härliga träningsbilder du har på bloggen och jättefina bilder som du skickade till mig på Mirko. Tyvärr blev det försent igår för att hinna uppdater sidan men dom kommer snart ut på bildsida. Lycka till med träningen!

http://www.pandea.3w.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards