AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Elin Haglund - 22 april 2008 13:21

Hörde om en tjejpå nyhetsmorgon som ska heta Duffy och är sångerska......jag gillade låten fast det inte alls egentligen är min typ av musik.....ni måste bara lyssna!



http://www.youtube.com/watch?v=KE2orthS3TQ


Av Elin Haglund - 22 april 2008 12:36

så imorse slog jag en signal till Elisabeth, som jag visste skulle vara hemma idag, och hörde om hon ville hänga med på en lång promenad. Hon ville hänga på så jag tog bilen till henne oxå gick vi runt ågestasjön och var ute i ca 2timmar så härligt!


Efter det blev det lite städning hemma och sen gick vi ut och tränade kryp på baksidan.....kände inte så mycket för att träna idag så det fick bara bli kryp. Idag gick det riktigt bra!Jag la idag fokus på att han inte skulle krypa förrän jag började gå. Så han fick ligga stilla länge och fick belöning för det. Sen gick jag ett steg(och jag kunde gå helt upprätt:-)) och belönade när han var i rätt position och så höll vi på.....ska köra så nu så får vi se om han fattar vart han ska vara i position.....men vi har gjort framsteg och framför allt på kryptekniken och att jag nu kan gå upprätt men att han ändå har bra teknik....tror jag att han har iaf?:-)men det visar sig väl på bedömningen sen när vi kommer att starta:-)


Som vanligt så hade jag turen hade Elisabeth hade med sig kameran så att vi fick lite bilder.....utan henne så skulle jag nog inte ha så många bilder på Mr M:-)Tack Elisabeth för alla bilder du har tagit på Mirko & mej!


 

En busig Mirko med pinnen i högsta hugg.....han retas med Sacco.....


 



 

Uppe i utkikstornet..... 


 

Mirko kollar in hästarna......han brukar skälla ut dom men idag var han tyst....'


 

Mirko kollar in kossorna......han har aldrig sett kossor tidigare men han skällde inte heller på dessa så det var bra! 


 

Jag poserar med hundarn.....igen......och alltid ska jag göra någon konstig grimas....:-)


 

jag busar lite med Sacco innan jag & Mirko åker hem.......



Hoppas alla ni andra har haft en bra dag och att ni har hunnit varit ute något i det fina vädret! 













Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards