AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 6 april 2008

Av Elin Haglund - 6 april 2008 19:49

har det varit idag. Mamma, jag å Syrran tog en lång promenad på fm idag, skönt var det men idag var det ingen sol framme. Det är nästan så att man har blivit lite bortskämd nu med solen och värmen:-) Sen så passade jag på att åka in till stan för att träffa en kompis, det händer ju dock inte så ofta som jag träffar mina andra kompisar förutom träningskompisarna:-)....ja insnöad i hundar som jag är:-)


Var egentligen tänkt att vi skulle träna med Susanne och Cox idag men jag hade ingen lust och tyckte att både jag å Mirko var förtjänt av en vilodag:-) Jag är lite hämndlysten efter gårdagens tävlingen så det blir nog en till start i ettan väldigt snart!Snarare än ni anar!:-)Ska kolla av platsliggningen bara så att den fungerar och att jag igen kan känna att jag litar på honom till 100% men det ska förhoppningsvis inte vara några problem?!Och efter att ha kollat på filmen, mamma filmade nämligen, så finns det att finslipa på.....bland annat hopp över hinder - där han reste på stjärten lite så nu blir det att träna att bara sitta kvar även där som med inkallningen.sen lite snabbare lägganden kan vi nog få till och snabbare ställande om jag säger stå som jag brukar:-)linförheten - stabilare position, det brukar vara bättre, han var väldigt svajig när jag tittar på filmen, blir förvånad över våran 9:a där!:-)....


Vill ni kan ni titta på vår debut i lydnads klass 1:

http://www.youtube.com/watch?v=c_7ipjInMzs


 



 


 


 

Dricker vatten:-) 




Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards