AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Elin Haglund - 3 april 2008 18:38

Ja det är riktigt skönt att det är ljust länge på kvällarna nu, äntligen kan man verkligen utnyttja hela dagen:-)Mirko var hos dagmatte idag så jag hämtade upp honom påvägen hem från jobbet. När vi kom hem var det dax för en liten springtur, riktigt härligt trots att benen kändes riktigt tunga idag men det var bara att bita ihop och det var faktiskt skönt ändå!:-)


Sen var jag sugen att träna lite lydnad men orkade inte ta bilen någonstans så idag blev det träning ute på baksidan. Idag kändes han helt super!!!Linförheten - kändes super!Han gick som en klocka idag:-)Sen blev det framförgående - gick bra men jag försöker att finslipa det momentet lite så att jag ska få bort att han stretar och det går lite upp och ner, ibland stretar han och ibland inte men jag var super nöjd med honom på det momentet idag änåd för idag stannade han på en gång när jag sa stanna, det är inte alltid han gör det och sen så stod han helt rakt fram oxå ett plus:-)Sen blev det några läggande/ställande under gång för att kolla av inför tävlingen och det kändes bra:-)Sen blev det sitta kvar, han sitter fortfarande bra. Sen blev det så klart även kryp - ahn kryper bättre nu när jag har flyttat mej framför honom, krypet med mycket bättre teknik men jag får fortfarande lov att gå hukad för annars blir han för hög så på något sätt? måste jag ju försöka att resa mej upp snart annars finns det inte en chans att vi kommer att få klart momentet innan start, om vi nu kommer med på någon tävling vill säga?:-)


Måste som vanligt uppdatera er lite om hur det går med Maica......:-).........på kvällarna så kommer ju Mirko upp i sängen.....och även Maica nu förtiden, dom ligger bredvid varandra:-).......Mirko vid sidan om mej och Maica på min mage....så mysigt!Men första natten hon sov med mej så fick jag lov att stoppa i öronproppar eftersom jag inte är van vid en katt som kurrar konstant....hihihi.....men det är ju bara positivt eftersom hon bara njuter verkar det som. Hon kurrar konstant och går och stryker sig mot Mirkos huvud och under hans mage:-)Dom är så söta tillsammans!:-)Ska se om jag kan lyckas ta en bild på dom 2 tillsammans.

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards