AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Elin Haglund - 31 januari 2008 13:22

till Göteborg!:-)Jag ska ner å hälsa på en kompis som jag inte har träffat sen vi slutade skolan för 8 månader sen. Och Mirko ska få träffa sin hundkompis Leija. Förhoppningsvis kommer dom bli lika glada att se varandra som jag å Anna kommer att bli:-) Men först får vi väl se om vi kommer iväg......nu när SMHI varnar för storm och snökaos....suck....när man för en gång skull har planerat något så är det inte säkert att man kommer iväg?Jag får väl se imorgon bitt när vi vaknar vad det är för väder neråt landet. Pratade med pappa för att rådfråga honom å gissa vad han sa.......som vanligt lika positiv:-)......det är ingen fara Elin ni kommer att kunna åka, du ska ju köra på E4 fyran å den är dom snabb att sköta efter......och att köra i lite blåst är ingen fara utan det är bara att köra med huvudet......Positiva pappa!:-)Men han har nog rätt E4:an brukar dom vara bra att salta och hålla efter så det kommer säkert att gå att åka imorgon annars så kommer jag att bli grymt besviken!Får väl se om det verkar vara ett rejält oväder så kanske jag kollar om det finns någon tågbiljett kvar så tar jag tåger ist. Tåget går dessutom fortare dock är det mycket dyrare att åka tåg än köra bil ner till Göteborg i och med att min bil drar så lite bensin:-)


Sen jag ska skrev sist har det inte blivit någon mer träning för igår regnade det hela dagen å kvällen så jag kände inte för att stick ut å träna. Å idag har jag haft Svea här å jag kände mer för en lång promenad med hundarna så det blev det ist idag.....oj vad dom sprang....trötta blev dom:-)Men det kommer nog att bli lite hundträning i helgen om jag nu kommer iväg till Göteborg.....Anna ska lära mej lite agility....det ska bli super skoj!


Kram på er allihop. Nu ska jag ta ut hundarna på en sista promenad innan jag ska dra till jobbet.

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards