AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Elin Haglund - 9 januari 2008 20:21

Idag körde jag & Mirko träningspasset på fotbollsplan här vid mej. Vi körde ff,rutan,platsliggning "plats" - jag kommer hela tiden att köra med godis eller föremål bakom mej så att Mirko tror att det alltid finns ett föremål eller godis ute på banan när vi kör platsliggning:-),tränar nu mycket på att sitta kvar eftersom han har en tendens att flytta stjärten ett halv steg framåt, inkallande med ställande. Han skötte sig bra idag!Och jag oxå!:-)Så fort Mirko pep så gjorde vi inget mer än att han fick sätta sig ner å jag strök honom fram på bröstet lugnt lugn å det funkar verkligen, han har börjar pipit mer så innan det blir för mycket så ska det bort helt!så inget händer om man man piper ska Mirko lära sig:-)Å vi har gjort framsteg på det så det känns skönt, men det gäller att jag oxå är väldigt avslappnad å lugn så att jag inte speedar på honom ytterligare.


Jag har faktiskt kollat upp lydnadstävlingar för att vi ska starta "ettan" så det blir nog lite finslipning på dessa moment nu så alla nya får vi lägga åt sidan ett tag, men när tävlingen är får ingen reda på:-)


Här är några bilder från när syrran var här, fotografen i vår familj:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards