AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Elin Haglund - 18 januari 2008 12:13

Först blev det en promenad på morgonen med Annika å Troja. Efter det blev det lite träning hemma på baksidan på våran "lilla fotbollsplan". Vi körde rutan, där vi testade att köra med musmatta idag å jag kommer att fortsätta att köra med musmatta, det gick helt super. Sen nötte vi lite på ff som går bättre å bättre för var dag, lite pip idag men det var bara att vänta ut honom, inget pip är acceptabelt!Sen blev det apportering, plockade fram bollen precis när han var vid mitt ben idag å kastade den bakåt eftersom jag tycker att han har tappat lite fart på vägen in i och med att det är som att han springer å väntar på att jag ska säga bra å bollen ska komma fram så jag flyttade bak belöningen å då fick han upp farten igen:-)


Det blev inte så mycket träning idag eftersom jag känner mej lite krasslig:-(


Dagarna innan har vi inte gjort ett smack!Eller vi har gått lång promenader, sprungit och kört lite tränings inomhus men nu till helgen blir det full fart på träningsfronten så det känns roligt!Sen tror jag att det blir en tur till Ikea imorgon.....tjoho så skoj det ska bli!:-)


Snart daxa att jobba.....ha en trevlig helg allihopa!  

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards