AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Elin Haglund - 25 januari 2008 22:02

ja då var som sagt kalaset å födelsedagen över. Jag har slutat att fylla år men tycker att det är roligt att få bjuda på fika å sitta å snacka skit:-)Vi var många i min lilla lägenhet....rättare sagt 12 stycken tror jag att vi var....å Mirko var enastående!:-)När Linn kom, som kom först av alla, så skulle han skälla på ringklockan men då skrammlade jag lite med burken å sen var han tyst när alla andra kom å ringde på dörren och låg stilla å lugnt i sin säng:-)Såååååååå duktig han var!Sen var han så lugn så lugn hela tiden att folk nästan trodde att jag hade drogat ner honom....hihihi....vilket jag självfallet inte hade gjort:-)Han skötte sig verkligen exemplariskt. Mirko har aldrig haft så många hemma hos sig tidigare och när mamma å pappa eller någon annan har kommit å hälsat på oss så har han varit skövild:-). Det var nästan som att han var chockade över alla människor:-)Närå jag tror mer att det handlar om att ger man han inte uppmärksamhet så är han väldigt lugn och det har han alltid varit så det är super skönt. Det enda han gjorde hela kvällen var att gå å sätta sig bredvid folk för att bli klappad å kliad......go gubben:-)


Ja nu ska jag diska lite medan Mirko ligger utslagen efter kalaset. Imorgon kommer mamma å pappa å då blir det teater och middag ute.....mysigt värre:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards