AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Elin Haglund - 15 januari 2008 12:10

Idag så blir det ingen träning, jag känner mej lite sliten efter helgens jobb. Svea här hos mej idag så vi började dagen med att ta en lång promenad där de fick springa av sig ordentligt. Det var inte lika bra fart på Mirko å Svea idag men det kanske beror på deras race som de hade igår?:-)Dom går så bra ihop så det känns jätte roligt!Nu ligger som däckade på golvet å sover, dom verkar helt slut dom små liven.


Idag blir det fokus på kondition istället för lydnad eller spår. jag ska laga mat nu å sen vila ett tag. Sen ska  jag sticka ut å springa med hundarna så både jag å dom får rör på fläsket:-)


Hade tänkt lägga spår idag men jag känner mej så seg å känner man inte för att träna så är det lika bra att man struntar i det för annars blir det ändå inte bra. Det var länge sen vi la spår men det ska bli spår, uppletande å lydnad i helgen. Vi tänkte köra lydnad en dag å spår å uppletande en dag så det kommer att bli super. Får se det kanske blir några dagars ledigt nu, för jag jobbar dag ons å tors å då brukar jag vara tillräckligt knäckt när jag kommer hem men men vi får väl se. Veckan som var hann vi med bra med träning så det gör ju inget om det blir några dagars vila:-)Utan det kan vara skönt både för mej å Mirko:-)


Puss på er alla!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards