AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Elin Haglund - 27 mars 2008 12:47

Jag kan inte säga annat att det har varit helt underbart ute nu i några dagar, jag blir så glad:-) Strålande sol, kallt i luften och lite snö som ligger på marken.Härligt


Idag var jag tidigt uppe på klubben eftersom jag skulle hämta Svea vid station runt 09.00 och eftersom klubben ligger påvägen så åkte jag dit på en gång. Jag tänkte att jag hinner träna innan det är dax för skott träning. Så vi tränade.....körde platsliggning - kan bara beskriva det SUPER!:-)Linförheten - så nöjd som jag kan vara i daxläget, läggande/ställande, sitta kvar - nu sitter han stabilt igen, skönt!men det kommer inte att bli många inkallningar för honom i framtiden för då är det väk kört igen:-),Hopp över hinder - uthopp och sitta kvar utan att få hoppa eftersom han som sagt har börjat få samma tendenser med stjärten där oxå å det vill jag inte riskera.


Sen var det dax för skott träning men det var inga som kom så jag tog ut hundarna på en riktigt lång promenad i solen. När vi kom tillbaka från promenaden så blev det lite apportering á la ettan och lite kryp i snön, det är helt perfekt att träna kryp i snön. Jag har sagt till mej sjävl att jag måste lägga krut på krypet och lik förbannat så glömmer jag bort det momentet, jag måste verkligen lägga fokus på det nu så att jag får till det om jag nu kommer med på någon tävlingen....iaf få till det så att man får en 5:a eftersom det är så hög kofissient så vill man ju iaf minst få en 5:a men men som det ser ut nu så vet jag inte ens om vi lyckas få till det.....suck....vilket evighets moment!


Nu ligger hundarna som ett slackt igen efter en härlig dag ute i solen....snart dax för att åka till jobbet.

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards