AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Elin Haglund - 18 mars 2008 15:13

Jag har läst i tidningen om mordet i Thailand. Idag var jag inne igen på aftonbladets hemsida för att läsa nyheterna....bläddrade neråt och läste dom nyheterna som jag tyckte var intressanta......sen kommer jag till nyheten om mordet i Thailand och ser att de har lagt ut en bild på tjejen som blev mördad......det visar sig att jag känner tjejen som blev mördad!Jag läste med Hanna uppe i Umeå för 3 år sen. Vi umgicks lite på fritiden och skrev många uppgiftet tillsammans i skolan. När jag ser bilden på henne känns det helt overkligt att hon har blivit mördad och inte lever längre!Vi har inte umgåtts på ca 2 år så vi var inga nära vänner men det räcker med att jag kände henne och har umgåtts med henne för att det ska kännas helt overkligt att hon inte längre finns i livet.......Man tror ju aldrig att det ska hända någon man känner någonting......sen att dö för att man befinner sig på fel plats vid fel tillfälle.......


Jag skänker en tanke till hennes familj och hennes närmsta vänner.....usch dom måste ha det så tungt nu!Att mista en tjej som var så levnadsglad, positiv, förstående, brydde sig om alla, hjälpsam, glad.....usch det hugger till i hjärtat när jag tänker på henne och hennes närmaste!


Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards