AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Elin Haglund - 2 mars 2008 19:58

Usch för fästingar!jag läste just på Elisabeths hemsida att Sacco har haft sin första fästing, det är inte sant!redan!Jag verkligen HATAR dom små liven, det är faktiskt det enda djuret som inte har något att göra på denna jord!dom har ingen funktion.....dom gör ingen nytta men men vad kan man göra åt det?inget!När jag läste att Sacco hade fått sin första fästing för i år så fick jag rysningar i kroppen.....nu blir det inget mer att ligga i sängen för Mirkos del:-)förra året fick jag ju en fästing själv.....usch usch usch säger jag bara, aldrig mer!men samtidigt är det rätt så konstigt att man inte fick fler med tanke på vart man rör sig när man har hund och att Mirko inte fick fler än 1 fästing på hela sommaren känns oxå helt sjuk.....fästingarna kanske helt enkelt inte tycker om Mirko å glad är jag för det isådana fall:-)


ja idag har det jobbats å det med råge......övertid på 3 timmar, härligt kommer det att klirra i plånboken eftersom det blir kvalificerad övertid men när man väl är på jobbet så vill man gärna sluta i rätt tid:-)å en båttur med SSRS blev det idag oxå:-)det var roligt!första gången man får åka på ett sånt uppdrag och det slutade lyckligt oxå så tur var väl det:-)


Ja som ni kanske förstår så blev det inte mycket för Mirkos del idag heller pga övertiden annars hade jag inplanerat båda promenad å träning men men det får bli mer till veckan:-)men som jag skrev igår så kan det vara bra för Mirkos del med tanke på hur mycket vi tränar eftersom hans matte är träningsnarkoman...hihi


Nu sitter jag här framför datorn å tv:n och slappar, skönt!Jag skulle gå in på alla bloggar å läsa vad som har hänt i de andra hundmänniskornas liv men jag kom nästan inte in på en enda och jag tror att det kanske var något fel på blogtown....eftersom jag inte kom in på någon blogg där de använder blogtown så jag får försöka att kolla lite senare å se om det fungerar.


Imorgon blir det träning iaf:-)


Måste lägga fokus på främst kryp och spår om vi ska kunna starta upp i lägre när jag har tänkt:-)så det blir fokus på det ett tag nu samt momenten i ettan å så klart lite andra moment, man kan ju inte lägga ner de andra momenten men jag får lägga lite mer krut på vissa saker nu och måste verkligen se till att göra det oxå:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards