AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Elin Haglund - 16 mars 2008 17:17

efter 3 timmars sömn var det dax att stiga upp för att åka och träffa Susanne & Sandra för lite träning. Blev bara en kort sovstund idag eftersom jag ska ställa tillbaka dygnet nu eftersom jag jobbar dag veckan som kommer.


Ja det enda jag å Mirko har gjort idag är som sagt spår. Susanne la spåret till mej. I början så fick han inte upp spåret riktigt och verkade inte riktigt veta vad han skulle göra.....hjärnspökena var väl tillbaka igen:-).....men efter att han hittat första apporten så började han att gå som en klocka i spåret:-)Sen hade Susanne släppt någon korvbit emellanåt....allt för att varje spår ska vara en överraskning:-)nu är det variation som står på schemat på spårfronten!Det ska vara något nytt, spännande, överraskning och klurighet i varje spår nu till en början i alla fall. Sen kör jag likadant med apporterna, han ska aldrig veta vad för belöning han får utan det ska bli en överraskning varje gång. Ja ja nog om detta......


Det var jätte härligt väder idag, solen tittade fram igen:-)man blir ju bara så glad.


Idag så hade Sandra med sig sin mamma å pappas hund oxå, en labbe, labbarna har verkligen en viss plats i mitt hjärta:-)Jag saknar Musse lite när jag träffar labbar men men jag ska få träffa honom i sommar iaf, det är synd att dom bor kvar ända uppe i Umeå blir så långt att åka då om man vill träffa honom.


Ja nu är jag så himla trött men måste ta tagi hemmet, det ser nämligen för jävligt ut både på diskbänken och på golvet.

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards