AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Elin Haglund - 1 mars 2008 16:16

hela dagen!Usch tråkigt värre men men det kan ju bara bli bättre!:-)Jobbat har jag gjort hela dagen å Mirko fick hänga med på jobbet idag.....eller rättare sagt så fick han sitta i bilen eftersom jag inte hade någon som kunde hjälpa mej idag. Men han hade ju hela bagageutrymmet plus att han fick komma ut och vara med oss i garaget när vi fixade lite vid 2 tillfällen under dagen och sen hann jag ju även med en promenad när vi var inne å käkade lunch. Han låg så lugn och fint, han såg ut att trivas där:-) Efter att jag jobbat klart var det egentligen tänkt att vi skulle träna lydnad med Petra & Suanne men med tanke på vädret så blev träningen inställd, jag brukar inte vara den som är den men idag ville inte ens jag stå ute i spöregnet å träna. Så det fick bli en promenad ist, skulle bli en lång sådan men efter att jag hade varit ute i 20 minuter så var jag redan blöt, hade ju inga regnkläder med mej till jobbet så då tog vi bilen och åkte hem så nu sitter jag här och Mirko ligger i sin säng....undrar vad vi ska göra resten av kvällen?Tyvärr blir det nog inga större utsvävningar eftersom klockan ringer 05.00 imorgon oxå.


Varje gång jag har lagt in 4 dagpass på raken så säger jag till mej själv att jag inte förstår hur jag har kunnat gjort det och att jag inte ska lägga 4 dagpass på rad igen.....och vad tror ni att jag har gjort?!....jo nu har jag lagt 4 dagpass på rad igen.....suck! tungt att gå upp 05.00 men nu ska jag inte lägga 4 dagpass på rad något mer:-)......nu gör jag iaf mitt sista dagpass för denna gång imorgon, skönt!


Igår blev det inte heller någon träning med Mr M och imorgon kommer det inte heller att bli någon träning då jag får besök efter jobbet.....jag vet dock inte när denna person kommer så jag kanske hinner träna en sväng efter jobbet om det inte regnar lika mycket som det har gjort idag för då blir det ingen träning imorgon heller.....får se hur vi gör?Men lite vila för Mr M är bara bra!


Nu ska jag ställa mej och diska bort mitt lilla diskberg som har börjat hopa sig på diskbänken:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards