AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Elin Haglund - 22 februari 2008 21:30

vi tränade nu, men när jag kollade bloggen så är det bara 2 dagar sen:-)men det känns mycket längre sen än så!Idag har det varit jobb under dagen sen hem å gå en lång promenad med Annika å Troja. Sen hem å göra mej iordning för att åka på kalas till en kompis som fyller år imorgon men som bjöd på fika idag.....gott gott var det:-)gott med fika för en gotte gris som jag:-)


Men imorgon blir det träning på klubben med Susanne. Det är tänkt lydnad å uppletande och avsluta med lite kondition. På uppletandet imorgon ska jag testa av vart jag å Mr M ligger på uppletandet, vi ska troligtvis göra en full ruta med 6 föremål å ser hur han jobbar då det läggs ut föremål som inte jag vet vart dom ligger å att dom även kan ligga på kort avstånd så får vi se hur det går? Sen blir det träning söndag oxå med Susanne, troligtvis spår. Då ska vi testa att lägga ett lägre spår till mej å Mr M å se hur vi ligger till på spårfronten....hur mycket vi har att jobba på?Jag kollade reglerna gällande spåret å insåg att spåret är 1000meter!Jag hade fått för mej att det bara var 700 meter....men jag måste ha supit eller nått!:-)eller visst var det 700meter förut på lägre spår?eller är jag helt ute å cyklar? 


Ja ja nu blir det soffan å sen gå i säng tidigt, är trött efter att ha gått upp 04:45 imorse...är ju inte riktigt van med det:-)är lite bortskämd med att få sova till någonstans mellan 08.00-09.00 på morgonen:-)det är det som är bra med att jobba kväll å natt:-)


Sussa sött alla söta!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards