AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Elin Haglund - 11 februari 2008 16:00

var det som stod på schemat idag. Jag vaknade å kände inte alls för att träna något med Mirko idag så jag slängde i mej en tallrik fil å sen gick vi ut på en lång promenad i skogen bakom oss. När man jobbar nätter så kan man bli lite seg och det gjorde jag idag vilket fick mej att avstå från någon träning med Mr M.  Jag bor helt underbart, jag är ute i skogen efter 1 minut från att jag har klivit ut från vårt trapphus, sen kan man gå i princip hur långt som helst om man vill. Man skulle lätt kunna vara ute 3 timmar i skogen utan att behöva vända å gå samma väg tillbaka!jag var ute i 1,5 timme i bara skog så härligt det var!Jag kastade lite tennisboll till Mr M för att han skulle springa lite, för annars så går han nästan jämt bara vid min sidan fast jag har sagt till honom att det är hopp å lek!Han har varit sådan sedan han var liten, att han håller sig väldigt bra kring mej, men sen har jag så klart jobbat på det oxå från att han var liten.....men han är väldigt beroende av mej å inte speciellt självständig:-)Men det var ju det jag ville ha eftersom Musse var den självständigaste hunden man kunde hitta så ville jag inte ha det igen:-) Nu sitter jag i soffan å dricker en stor varm kopp the.....gott!....å nu blir det lite slappa i soffan sen ska jag väl försöka att laga lite mat å dammsuga eftersom det är som ett helt grustag inne i lägenheten:-).....var länge sen jag dammsög...hihih....känns meningslöst att dammsuga i och med att det blir så grusigt på en gång igen men nu måste jag verkligen göra det!


Uppdatering......

Nu har jag äntligen beställt ett tjänstetäcke till Mirko....det har tagit ett tag att få fingrarna ur och skicka iväg beställningen.....men en anledning till att det har tagit sådan lång tid är för att jag inte har kunnat bestämma vilken färg jag vill ha?men nu har jag gjort det!Det stod mellan rött å gult, jag var mest inne på rött men det blev gult till slut:-)tänkte att gult syns bättre, får väl se hur det ser ut på Mirko när jag får hem det? Jag har beställt från Truxelis för att jag vill ha hans namn på täcket. Så täcket blir gult på sidorna och svart uppe på ryggen sen blir det gul text med hans namn på ryggen.....får hoppas att att han passar i gult!:-)



Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards