AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 20 november 2007

Av Elin Haglund - 20 november 2007 17:49

nej jag har inte bakat själv men jag har ätit årets första pepparkakor....åh det är så gott med ett glas mjöl till:-)mumma!


Idag har jag varit ledig så det blev lite träning med Jennie & Nellie. Jag har väl egentligen inget speciellt att skriva idag men jag hade så tråkigt hemma så jag kände att jag måste ha något att göra. Ok det är väl ett I-landsproblem :-)att ha för lite att göra, men vi tränade ju hela dagen så nu har jag inte så mycket att göra ikväll eftersom träningen är gjord.


Vi tog en promenad till klubben idag å hundarna busade för fulla muggar!Sen blev det lite linförhet. Jennie kommanderade mej oxå fick jag lite feedback av henne å sen blev linförheten mycket bättre, roligt!När man tränar så mycket själv som jag gör är det svårt att se om det man egentligen gör är bra eller dåligt å man fastnar lätt i samma bana så det är bra med att få kritik å lite tips å idéer för att det ska kunna bli bättre!


Sen blev det lite träning på vårt saktakommando, han gör det riktigt bra men skulle verkligen behöva träna på någon grupp så att vi kan börja träna in sakta från guppen å ut men det är svårt när man väldigt sällan är så många som kör tillsammans så än så länge blir det oftast att vi kör mellan stor koner. Vi har  bara kört fram till en grupp av riktiga människor ett fåtal gånger men då har det gått bra men vi har ännu inte fått något tillfälle att köra sakta från en riktig grupp.


Sen blev det inkallande med ställande med kommendering men han har svårt att sitta stilla, han flyttar gärna fram stjärten en liten bit när jag lämnar honom så vi fick nöta riktigt mycket på det idag, att bara lämna honom och sen gå tillbaka eftersom han satt som på nålar.....,men det är mitt fel eftersom jag inte har tränat det så mycket som jag skulle ha gjort eftersom jag vet att det är det som är problemet eller rättare sagt det som kommer att kunna bli ett problem i framtiden eftersom han är så laddad.


jaja finns inte så mycket att skriva idag.....

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards