AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 12 november 2007

Av Elin Haglund - 12 november 2007 17:34

Så skönt imorse gick jag av efter en väldigt tung vecka på jobbet. Jag har jobbat 7 nätter på en 9:o dagars period....jag är helt slut! så idag har det inte blivit mycket av utan jag har försökt återhämtat mej, men nu är jag ledig i 4 dagar så nu ska vi passa på att vara ute å träna medans det är ljust!


Idag är all den lilla snön som hade kommit borta:-( men något annat hade jag väl inte förväntat mej heller nu när man bor i södra Sverige:-) Men samtidigt är det himla bra eftersom jag hade tänkt att spåra några gånger i veckan! Mirko är verkligen inte så duktig att spåra som jag vill att han ska vara men men det kommer väl? Så denna vecka ska jag försöka att spåra 2 gånger å då ska vi lägga ett spår som är lite längre och som inte har speciellt mycket svårigheter utan mer med fokus på spårandet å uthålligheten. Sen andra gånger ska vi köra lite mer klurigheter och spårupptag så får vi se vart vi landar när det gäller spåret till slut.


Det enda vi har förmått oss att göra idag är en lång promenad i skogen och tränat lite kryp inomhus, där vi nu fokuserar på att ta det väldigt lugnt:-), vilket kan vara lättare sagt än gjort, nej då det gick riktigt bra idag!Han får lägga sig först sen så får han ligga kvar där ett bra tag innan han får ta ett krypsteg sen får han ligga lite igen innan nästa krypsteg ska tas....osv....sen när vi är klara med krypet i sig så får han ligga kvar ytterligare innan han får sätta sig upp....å att jag har kört på detta sätt nu på slutet har VERKLIGEN gett resultat för han är inte alls lika stressad på att få krypa iväg:-)


ja nu ska vi slappa vidare framför tv:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards