AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 3 november 2007

Av Elin Haglund - 3 november 2007 13:25

Idag skulle jag å Jennie träna lydnad med hundarna men det regnade så mycket att vi tog en promenad istället så att hundarna fick busa av sig rejält! Nellie är nog Mirkos favvo kompis dom leker så himla bra tillsammans å det är bra för Mirko för det är lite klös i Nellie så hon säger till honom på skarpen å sen springer dom för fulla muggar!


Det kändes så bra att träffa Jennie idag med tanke på att mitt självförtroende har sjunkit ner till noll de senaste 2 dagarna....men idag när vi var ute med hundarna så fick jag å Mirko uppfrächning i hundmöten å han var desutom lös!:-) Vi mötte hundar på gångvägen å som sagt Mirko var lös hela tiden å vid första mötet tänkte han tanken att dra, vid det andra hundmötet så tänkte han inte ens tanken längre.....sååååå skönt! Det gick hur bra som helst!Jag har helt enkelt släppt  upp honom för mycket nu igen men idag fick jag tillbaka hans hela uppmärksamhet efter att vi mött 2 hundar så idag känns livet underbart! Jag ska börja ha honom lös jämt för det ska han klara av å något annat accepterar jag inte:-)


Over and out from Elin & Mirko!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards