AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 17 november 2007

Av Elin Haglund - 17 november 2007 18:23

Ja idag när jag kom hem från jobbet så drog vi iväg til klubben en sväng....jo jag vet, jag har inget liv....:-)...dra till jobbet en lördag kväll men jag var faktiskt inte själv där å sen skulle även Elisabeth å Sacco dit så vi gjorde sällskap med dom:-)


Mirko hade så mycket energi idag när jag kom hem så jag kände att han behövde få göra någon men jag kände inte direkt för att träna lydnad....sååå trött efter jobbet!Så vi lekte lite på agilitybanan:-)Både jag å Mirko tyckte att det var skoj!Vi testade lite tunnlar å hinder å lite andra saker, sen efter det så satt jag å Elisabeth ihop en liten bana som vi körde:-)Ingen av oss eller hundarna är några agility experter men roligt hade vi till tusen:-) Sen körde jag en platsliggning medan E å S körde lite agility å lekte runt omkring oss, det gick bra!


Sen blev det en liten promenad innan vi begav oss hemåt. Å påvägen hem så stannade vi till i Farsta centrum för att lägga ett spår där, måste ju testa lite. Dock så råkade vi komma mitt i rusningen till tunnelbanan så det blev lite svårt men även fast han inte gick helt i spårkärnan så gick han vid spåret å hittade slutapporten:-)detta ska vi göra fler gånger men då får det bli när det inte är så mycket folk där för det blir lite för svårt att börja med men men man får ju testa sig fram....ska göra det igen snart men då blir det någon parkering där det inte percis har gått människor för det är tillräckligt svårt för Mirko att bara spåra på asfalt. Roligt med lite nya utmaningar på spåret:-)


Nu ligger Mirko här nedanför på sin säng å äter på att färskt oxben som det är en massa slamsor kvar på.....usch....men han gillar ju det å det är ju huvudsaken!vad gör man inte för sin hund:-)Själv så blir det lite färsk ananas å en kopp the....mmmmm gott!...å lite tv såklart!:-)


Ha en bra helg allihopa!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards