AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 18 november 2007

Av Elin Haglund - 18 november 2007 16:40

ja idag så blev det träning med Jennie & Nellie. Jag åkte ut till henne i Tyresö så gick vi från henne till klubben. Mirko å Nellie fick busa av sig först...så skoj tyckte dom. Nellie är Mirkos favorit kompis!dom leker jätte bra å det är lite klös i båda två så dom leker bra tillsammans:-)


När vi kom fram till klubben var det jätte mycket folk där, det visade sig att det var KM i freestyle:-)så vi stod å tittade lite å fikade samtidigt å Mirko fick passivitets träning vilket han är i behov av:-)Blir bara mer å mer gasad för varje dag:-)... Sen efter det blev det lite lek på agilitybanan idag igen....han tycker att det är skit skojigt!full fart framåt är det som gäller:-)


Efter det blev det ännu mer passivitet medan jag hjälpte Jennie med att träna Nellie. Mirko var duktig idag även fast jag fungerade som störning för Nellie å var hur rolig som helst så låg han!så klart reste han sig någon gång men då var jag där å sen gick det riktigt bra!Sen tränade jag att kalla in honom när han stod å kampade med Jennie å det gjorde han jätte bra!Han kunde lätt bryta leken å komma till mej fast jennie hade en leksak å kampade med honom:-)Min duktiga kille:-)


Sen efter det fick hundarna lite konditionsträning i form av budföring i en lång och brant uppförsbacke samtidigt som den andra hunden fick sitta i mitten av backen när den ena sprang men de brydde sig inte om varandra:-)så det gick bra å roligt tyckte dom att det var!Så idag var det lite annorlunda träning men såååå roligtt det var!å det tyckte hundarna oxå!


Dagen avslutades med lek för hundarna. Lite bilder från dagen när Nellie å Mirko kampade med varandra:-) 

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards