AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Elin Haglund - 13 maj 2008 19:53

Idag så jobbade jag dag & när jag slutat jobba så åkte jag upp på klubben. Jag hade hoppats att det skulle vara lite folk på klubben som kanske ville träna skott med mej men  i och med att jag slutade 14.00 så var det inte så många där.....men det var några bilar där men tyvärr var det ingen som var intresserad av att träna skott....hur kan man inte vara det?!:-) Så jag tänkte att......jag skjuter väl själv då......så jag la ner Mirko och gick iväg 50m och tog med mej pistolen och sköt av skotten själv.....4 stycken med 1 min mellanrum.....inga som helst problem från Mirkos sida, han vinklade inte ens på örat när skotten gick av:-)Duktiga hund!


Sen blev det linförhet, kryp, apportering, sitta kvar och hopp över hinder. Riktigt nöjd med min träning för dagen!Han var lite gasad men inte så att det gick över styr utan gasad på ett bra sätt:-)


Påvägen hem från klubben så stannade jag till på djuraffären där jag köpte en liten tygmus till Maica, som hon bara ÄLSKADE!Hon lekte säkert med den över 1 timme:-)hon spelade med den, sprang och bar på den......Sen köpte jag en handske så jag kan få bort liote hår från Maica oxå. Till Mirko köpte jag en till boll på snöre, jag har hittat hans favoritbelöning och billig är den oxå så nu köper jag på mej någon varje månad så man har några på lager:-)sen köpte jag något äckligt åt honom.....vet inte riktigt vad det var men typ svål....men tror ni att han åt den?nej skulle inte tro att min kräsna hund åt det.....han brukar äta det efter någon vecka eller så:-)


Jag filmade vår träning av kryp, en liten kort sekvens för att få se hur det ser ut....inte så lätt att filma med mobilen.....Jag har lagt in den här nedan så ni får gärna gå in och titta och ge mej kritik för hur vårt kryp ser ut!!Även fast jag har kollat på den korta sekvensen så kan jag inte säga om det är bra eller dåligt?....om han är för hög i armbågarna eller bak?.....så titta gärna och skriv vad ni tycker att jag ska förbättra å jag mottar även gärna tips om hur jag ska förbättra det:-)


Lite seg är filmen eftersom jag har filmat med mobilen....




Mys....dom är ju för gulliga!Synd att skärpan blir så dålig med min mobil!

Ännu mera gos.......







Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards