AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Elin Haglund - 23 maj 2008 13:26

sitta i bilen på jobbet igår:-)Mirko skulle ju vara hos marie & erik 2 dagar denna vecka å jag skulle ha Svea 2 dagar denna vecka.......jag ville då inte fråga om Mirko kunde vara där en dag till eftersom det alltid känns som att dom hjälper mej mer med Mirko än vad jag hjälper dom med Svea......men när jag lämnade Svea så erbjöd sig Marie att Mirko kunde vara hos dom, hon tyckte inte att han skulle behöva sitta i bilen när dom ändå bara skulle vara hemma:-) SÅ TACK SÅ MYCKET MARIE & ERIK FÖR ATT NI STÄLLER UPP!NI ÄR GULD VÄRDA!:-)Vet inte vad jag skulle göra utan deras hjälp?skulle iaf vara svårt att få ihop det utan deras hjälp.


Idag har det bara blivit en springtur, en skön sådan!:-) När vi hade sprungit i ca 10 minuter så sprang jag förbi en bil där jag såg att det satt en tjej vid ratten......bilen såg ut som en pundarbil och det såg ut som att hon nyss hade tänt på, satt liksom och "sov" vid ratten......jag har alltid med mej mobilen men inte denna gång så klart men jag sprang förbi ett hus där det stod en dam ute så jag frågade om jag fick låna telefonen för att ringa polisen å det fick jag.....det är ju inte bra om tjejen skulle ut å köra bilen efter att hon har tänt på....men vet ju aldrig hur den bilresan skulle gå?........Så idag har jag gjort en insats men men manvet ju aldrig om polisen hann fram innan hon åkte för jag sprang förbi där i slutet av springturen för att titta å då stod inte bilen kvar så polisen hann säkert inte fram innan hon han köra iväg......


Se upp när ni kör bil för man vet aldrig vem man möter bakom ratten!Var försiktiga!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards