AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Elin Haglund - 30 maj 2008 08:07

om ni undrar varför det har varit så dålig uppdatering på min blogg så beror det på att jag nu lägger tid på att fixa med en hemsida:-)Första gången jag gör något sådant men roligt är det:-)Adressen kommer att vara www.akjasmirko.se den är dock inte upplagd än men den kommer så småningom. Jag delger er när den är klar & upplagd!:-)


Sen sist jag skrev så har vi hunnit med lydnadsträning, där vi har finslipat på lägre momenten, men känner att jag börjar ledsna på dessa moment så nu ska vi ta tag i högre momenten igen och momenten i lydnadsklass2(så att vi kan starta i 2:an snart.....under sommaren ska vi försöka att starta i 2:an så det krävs lite finslipning på bla de nya momenten inkallande med ställande, rutan & fjärren, men även snäppa upp de momenten vi redan har så att det blir lite bättre)


Sen har jag hunnit med 2 spår. Det första spåret gick sådär....han hade bra motor å motivationen men för första gången i Mirkos spårhistoria så virrade han bort sig helt men men shit happens:-)man vet ju aldrig vad det var som påverkade honom där han tappade spåret.....?.....men jag var imponerad av honom, för det hade gått en hel rådjursfamilj på ett ställe av spåret som Elisabeth såg när hon gick ut spåret men det påverkade inte honom så det var roligt att se! Det andra spåret gick riktigt bra!Bra motivation!Han gick super fint och hittade apporten som jag la i mitten av spåret å även en snusdosa med go kyckling i slutet:-) 


Hoppas att ni alla får en bra helg!Dom säger att det ska bli lika varmt under helgen som det har varit under veckan:-)skönt men nästan för varmt när man jobbar, men man ska inte klaga:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards