AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 25 december 2008

Hoppas att ni alla.....

Av Elin Haglund - 25 december 2008 16:01

har haft en härlig julafton! Jag & mamma firade jul hemma hos mej i år eftersom jag bara är ledig julafton och juldagen detta år så imorgon är det dax för jobbet igen. Suck! Vi har bara tagit det lugnt och gått långa promender, skönt! Jag var alldeles trött igår eftersom jag annars är väldigt dålig på att ta det helt lugnt så när jag för en gångs skull verkligen tog det lugnt och kopplade av så blev jag helt trött...... 


.......Mirko har vilat från träning i 4 dagar(imorgon är den 5:e träningsfria dagen för Mr M:-) Jag jobbade ju dag mån å tis så då blev det ingen träningen å sen har ju mamma varit här i 2 dagar) så han kommer att vara hyfsat på G när vi ska träna på nästa gång!som förhoppningsvis blir på fredag!:-) 


.....Av mamma fick jag pengar, vantar(som jag verkligen var i behov av då alla mina vantar har blivit hundvantar:-)), en jätte bra bok som jag kan rekommendera El choko(verklighetsbaserad bok, är böcker som jag verkligen helst läser) och ett spel. Mirko fick en leksak som det finns bilder på längre ner i bloggen och maica fick 3 små leksaker, som den ena som var en spindel som hon under kvällen åt upp benen på:-) så den spindeln levde inte särskilt länge.


Hoppas att ni som är ledig bra många dagar till:-)får en härlig ledighet!


Mamma å Mirko poserar....


Lek med den nya leksaken.....oj oj vad lång den lilla Mr M har blivit:-)


Hmm....ser ut som en vis farbror när han ligger med sin ben på det sättet:-)


Filosoferar....


Maicas nya "favoritplast"....under Mirkos vattenskål har hon somnat:-)


Den är min!;-)


























 
 
Linn

Linn

25 december 2008 17:38

Vad roligt med bilder!! :) Ses imorrn

http://www.freewebs.com/riesenspassloke

 
Ingen bild

Nettan

25 december 2008 17:42

God fortsättning på er:-)
Och du vet, nå´n ska ju jobba också!!! se det positivt, tänk på alla pengar du tjänar, det underlättar!
Säger jag som också jobbar hela helgen!!//kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards