AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Elin Haglund - 12 december 2008 15:17

ja det har det verkligen gjort idag, tråkigt värre! Det började med att snöa imorse men när det ä rplusgradet ute så är det inte precis så att snön ligger kvar. Sedan gick det över till regn och sen har det regnat hela dagen:-( Jag brukar alltid säga att det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder oxå brukar jag träna med Mr M oavsett väder, men idag fick det faktiskt vara. Vi brukar ju träffas på klubben på fredagar och köra lydnad med kommendering så jag åkte dit men kände egentligen att jag inte hade någon lust. När jag kommer till klubben så är det sjöar med vatten på planerna och det gjorde ju inte att jag blev mera sugen direkt.....men det var som tur var inte bara jag som inte kände för att träna:-) så vi struntade i det idag så det blev bara en promenad i skogen, vilket räckte för att jag skulle bli rejält blöt.


Jag kan inte mer att säga än att jag är VÄLDIGT avundsjuk på er som har snö! Synd att inte vi har det bra:-(


Ikväll ska jag på "kalas" hos Bea som fyller år idag så det blir mysigt men Mr M får för en gångs skull stanna hemma så att jag får lite egen tid med mina kompisar:-)


Kram på er alla å hoppas att ni får en trevlig helg och att ni har fått se något luciatåg idag!Det har tyvärr inte jag fått gjort....

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards