AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Elin Haglund - 15 december 2008 12:57

.....fick vi se SOLEN! Känns som att det var väldigt länge sen som solen tittade fram, men idag så var den framme. Jag blev så himla glad!:-) Jag känner att jag mår så mycket bättre när man äntligen får se lite sol, det var så himla mysigt ute! Det var även minusgrader och hade kommit väldigt väldigt lite snö.....eller så kanske det var frost på marken bara?:-) Äntligen slapp man se ut som en lergubbe när man kom in efter att ha varit ute med hundarna.


Jag började dagen med en promenad med Mirko & Svea i det fina vädret, jag kände att jag bara gick och log medan hundarna busade för fulla muggar. Dom ger verkligen järnet när dom leker, det är full fart hela tiden så snacka om att Mirko får bra motion när han leker med Svea:-)


Sedan blev det lydnadspass. Inte ett enda pip idag!tjoho!en glad matta efter dagens pass, känner mej så himla nöjd med Mirko idag! Det blev lite framåtsändande, lägganden under gång, apportering, skall sen gav vi oss eftersom han gick så himla bra så då är det onödigt att nöta på.


jag tog faktiskt lite bilder idag, dock med mobilen.... 


 

Så här ser det ut under hela promendarna när jag går med Mirko & Svea....full fart och raka rör! 


Dom fick posera lite även om det inte var det lättaste att få dom att titta åt samma håll:-)


Bildbevis på att vi hade sol idag:-)


Ännu en fin bild på hur vackert det var ute idag.....


 

Mirko retas med Svea.....Inte den bästa kvaliten eller skärpa på bilen men men.....  


 

"Ta den då"! Svea låtsas vara obrydd för att sedan försöka ta den:-) 


















Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards