AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Fin väder har vi haft idag:-)

Av Elin Haglund - 21 december 2008 16:39

Oj oj oj 2 dagar denna vecka har vi haft sol! Det ni!:-) Idag blev det lite lydnadsträning vid Ågesta gård sedan slöt jag upp med Linn på brukshundsklubben där vi slog följe på en timmes promenad. Loke var så himla duktig idag!


Lite bilder från dagen och oxå en liten filmsnutt.....

fritt följ, det går riktigt bra nu:-) Jag ser inte lite påpylsad ut!




Bus....


Bus.....


Filmen är när vi övar skall med fokus på frambenen, de första skallen är inte speciellt bra med sen sitter han riktigt bra med frambenen faktiskt!:-) Det ser ut som att han studsar men om ni tittar riktigt nära så ser ni att han bara gungar när han skäller utan att lyfta frambenen:-)


















 
 
Linn

Linn

21 december 2008 18:20

Tack för en lovely walk!! Imorrn lär jag inte få sova heller, så jag har tänkt mig nå't liknande om vädret tillåter. If you're interested? Pyss

http://www.freewebs.com/riesenspassloke

 
Ingen bild

Elin

21 december 2008 19:28

Jag jobbar ju tyvärr dag imorgon:-(

 
Elisabeth

Elisabeth

21 december 2008 20:07

Så kul att du fick sällskap på promenaden, det är alltid mycket roligare än att gå själv.

Tack för träningssällskapet! Vi hörs!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Ingen bild

Ciss

23 december 2008 12:17

Heej Elin ! vet inte om du jobbar eller så i jul ! själv är jag ledig, ska bli sååå skönt, så är du ledig och ska träna hund alt springa så följer jag gärna. En riktig God Jul till dig och Mirko önskar jag och Larsson/ kram

 
Patrik o Morra

Patrik o Morra

23 december 2008 16:14

GOD JUL på dig Elin.
Hälsa Mr M och ge han ett grisöra.

Hoppas att vi kan ses i januari eller lite senare... det är alldeles för långt till nästa läger.

Ha det gott i jul

Kram
//Patrik

http://searchdog.se

 
Ingen bild

Nettan

23 december 2008 23:20

GodJul och Gott Nytt År önskar vi er!
Kram Nettan med fyrfotingar

 
Anders & Jo-Jo

Anders & Jo-Jo

23 december 2008 23:39

God Jul på er!!Hoppas ni mår bra!!

Kram

http://andersdahl.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

23 december 2008 23:48

Vi vill önska er en god jul! Kramar!

http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards