AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 20 december 2008

Into the wild.......

Av Elin Haglund - 20 december 2008 23:03

.....äntligen så fick jag ännu en gång fingrarna ur (som verkar vara mitt favorituttryck:-)) och hyrde Into the wild filmen som jag har velat sett sen den kom ut på bio men det har inte blivit av, har alltid en massa annat för mej en att hinna se en film:-) Den var iaf riktigt bra, men jag gillar ju happy ending å det var det inte i den här filmen så lite besviken på slutet blev jag nog:-(


Kors i taket, idag har Mirko haft en vilodag:-) Det blev en springtur imorse bara innan frukost och sedan bar det av till kusinen som fyllde 35 idag så det bjöds på en massa fika, mums!:-) Sedan blev det självklart en långis med Mimmi när jag kom hem från kalaset.


Sen kom Linn hit en sväng och gjorde mej sällskap över lite tacos som hade blivit äver från igår när jag hade besök av familjen.


Hoppas att ni alla får en trevlig jul!Å jag kan säga att jag verkligen avundas er alla som har valt ett jobb där man är lediga alla röda dagar iställer för att jobba alla röda dagar!;-) Ja jag är iaf ledig julafton och juldagen detta år!men sen jobbas det alla mellandagar å nyår.

 
 
Ingen bild

Janne å Arne

21 december 2008 03:55

Finns bara en rolig grej med att jobba helger å nätter, det är när lönen kommer.

 
Ingen bild

Susanne

21 december 2008 09:18

God Jul och Gott nytt år önskar Susanne och Marro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards