AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 11 maj 2008

Super!

Av Elin Haglund - 11 maj 2008 20:57

Jag å Elisabeth var ute å spårade idag på em. Mirko fick bara ett kort spår på 300meter med 1apport+slut. Idag så gick jag spåret alldeles själv, E stannade kvar vid bilarna. Jag kan inte säga annat än att Mirko spårade helt SUPER idag!!Så idag så har Mirko en glad matte!Det var så roligt att se eftersom Mirkos spårande har gått lite upp och ner men idag var han uppe på toppen:-)


Sen åkte vi hem till Elisabeth å där låg hundarna på altanen medan vi andra avnjöt en god grillad middag:-)Helt suveränt gott!TACK så mycket Elisabeth, det var super trevligt!


Sammanfattat: en lyckad dag!


Snart dax att åka till jobbet, jag kan inte påstå att jag känner för det plus att jag har sovit alldeles för lite så vi får väl se hur jag klarar mej igenom natten utan att somna?:-)

 
 
Ingen bild

Patrik o Morra

12 maj 2008 13:13

Håller tassar o tummar för att ni kommer med i Norrköping... en fågel har viskat att många av ekipagen som kom med reda är uppflyttade....

Hoppas hoppas =)
Lycka till...

Patrik & Morra

 
Ingen bild

Elin

12 maj 2008 16:26

Jaha det var mer än jag visste!:-)Vi får hoppas på att det stämmer och som sagt i sådana fall så får ni nog VERKLIGEN hålla tummarna för oss att vi inte går vilse i spåret utan att Mirko har en bra dag vad gäller spåret:-)/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards