AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

Det blev....

Av Elin Haglund - 9 maj 2008 19:52

båda en tupplur, jag kunde sova trots värmen å det fina vädret:-)Å när jag hade sovit min skönhetssömn så blev det även en sprintur trots värmen, men det var ingen fara varken för mej eller Mirko. Mirko jobbade på bra fast jag hade med mej vatten till honom å sen fick han bada i sjön när på slutet av springturen å det tyckte han var skönt!Fast han är en liten fegis när det gäller vatten, han simmar inte så gärna om jag står kvar på land, han vill ha med mej oxå när han ska simma annars så springer han helst så långt som han når botten.....fast jag fick honom att simma efter en pinne några gånger men det var väl så där uppskattat:-)



Ha en bra helg allihopa!Själv ska jag som sagt jobba natt hela helgen.

 
 
Anders

Anders

10 maj 2008 23:18

Jaså, ni har sommar där uppe "i norr" oxå? Jag och Jo-Jo har badat hela dagen.. Redan nu ääälskar hon havet och hoppar från bryggan, nästan två meter, rakt ner... Så jäkla kul att se! Hoppas ni har det bra.

http://andersdahl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards