AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 30 september 2007

Av Elin Haglund - 30 september 2007 17:04

Igår så jobbade jag natt å som tur var så fick Mirko sova över hos syrran å Tommy. Idag var jag å hämtade honom. Allt hade gått bra, han hade skött sig:-) Innan vi åkte hem så gick jag, syrran å Mirko en lång promenad.


Veckan som varit har vi tränat linförhet, vänster svängar. Sen har vi tagit upp framförgående för att få till det lite bättre eftersom han stretade såååå mycket förut å det har blivit betydligt bättre. Sen har vi jobbat på inkallande med ställande som går riktigt bra. Sen har vi även kört framåt till musmattan å han springer i en jäkla fart ut eftersom han vet att det ger belöning:-)


Igår var vi å tittade på Elisabeth å Sacco som genomförde sin tävlingsdebut i appellen. Dom gjorde ett fint jobb å blev godkända så nu är det bara att finslipa å komma igen till hösten!


Bild 1 Syrran å Mirko i solen.

Bild 2 Jag å Mirko

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards