AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 13 september 2007

Av Elin Haglund - 13 september 2007 17:37

Då var vi framme i Söderhamn hos mamma å pappa. Bilresan gick lugnt å fint å de övriga bilarna på vägen körde oxå lugnt å fint eftersom det var så mycket poliser ute. I vanliga fall när jag åker upp till Söderhamn så brukar jag inte se en enda polisbil men idag så såg jag poliser vid 4 tillfällen. Det är ju utökad trafikkontroller i hela Sverige denna vecka å det märktes kan jag säga! Så alla ni som ska ut på vägarna i helgen rekommenderar jag att hålla hastigheterna så att ni slipper böter eller bli av med körkortet:-)

Väl framme så väntade jag på att mamma å pappa skulle komma hem. När de kom hem så gick vi ut i skogen på en lång härlig promenad!så skönt att komma upp till Norrland å känna lugnet! Det var inte en enda "kåtte" ute i skogen å det är inte så ofta vi upplever det när vi är nere i storstan, fast det är ändå inte så mycket folk där nere i skogarna heller som jag trodde att det skull vara. Men skillnaden är att i Stockholm finns det ju nästan bara naturreservat å uppe i Norrland är det fri tillgång på skog som inte är naturreservat:-)

Imorgon så bär det av till Härta. Påvägen upp ska vi stanna till i Hudik för att hälsa på Emma som jag inte har träffat på en all evighet så det ska bli skit skoj!Sen på Lördag så är blir det träning för och med Annika å Annelie å eventuellt Inga. Jag hoppas verkligen att Inga oxå kommer för det var ett tag sen jag träffade henne! På Lördag em eller Söndag fm bär det av ner till Söderhamn igen då jag ska passa på att umgås med mamma å pappa i 2 dagar innan det bär av ner till Stockholm igen.

Det blir en hektiskt men rolig ledighet!:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards