AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 23 september 2007

Av Elin Haglund - 23 september 2007 18:19

Igår hade Elisabeth styrt upp en träningstävling. Det var jag, Elisabeth å Petra. Först började vi dagen med spår. Petra la mitt spår. Spåret gick både i skogen å på ängar. Vi fick en oförväntad svårighet, precis när jag skulle släppa på Mirko på spåret så kommer det en tjej å säger att hon oxå har lagt ett spår på samma ställe för 3 timmar sen. Men det är ju svårt att veta när det inte finns någon på platsen. Så Mirko fick gå där det fanns två spår. han gjorde det bra men det var lite svårt emellanåt men han löste det till slut. Jag bara släppte linan så fick han jobba själv å då löste han det!:-)


Sen efter det åkte vi till Haninge BK å körde lydnaden. Jag körde appellen eftersom jag inte har fått till krypet än. Han kändes super! Vi filmade lydnaden så det var roligt att se se, för då kan man verkligen se om man har några "ticks" för sig å samtidigt som jag får se hur Mirko går för det är ju svårt att se när man kör. Det såg riktigt bra ut på filmen. Läggandet var mycket bättre än förut så vårt trgglande på det momentet har gett färdighet! Hopp över hinder strulade lite men vi körde det en gång till å då satt det.


Platsliggningen som vi hade lite trassel med sist gick bra denna gång. För efter strulet vi hade på platsliggningen sist vi tränade så har jag kört platsliggning med störning av alla dess slag.


Bild 1 Mirko upptäcker Elisabeth som står å fotograferar.

Bild 2 Mirko har tappat spåret å jobbar för att hitta det igen.

Bild 3 Vi har nått spårslutet å sen sätter han av mot Elisabeth i full fart!

Bild 4 Budföring.

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards