AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 3 september 2007

Av Elin Haglund - 3 september 2007 17:29

tävlingen. Nu ska jag & Mirko ha en veckas återhämtning!Inte för att det behövs för mig men jag tror att Mirko behöver få vila så att bland annat momenten få lägga sig lite hos honom. Sen så ska jag hjälpa till på spårtävling på lördag å på söndag ska Mirkos kompis Sacco genomföra MH så då måste jag bara se på det. Så det känns som att jag har fullt upp den här veckan ändå.

Idag har vi gått en långis i skogen sen kom syster yster å hennes sambo å hälsade på, Mirkos favoritkompisar :-). Mirko bara älskar syrran å Tommy. Han blir helt tokig när han får träffa dom! Dom leker så mycket med honom å sen så har han träffat dem å sovit hos dem från att han var liten så han tycker att det är så skoj att träffa dem.

På kvällningen skulle jag å Elisabeth gå en långis men det började spö regna så när det hade blivit uppehåll så stack jag å Mirko iväg å körde lite uppletande så att han skulle få använda hjärnan lite idag. Jag körde uppletande i en korridor med fullt djup. Han gick ut jätte fint å tog det närmsta föremålet först och det längst ut sist så han gjorde ett fint jobb! Jag la ut föremålen utan så att han fick se vilket vi inte har gjort så många gånger men han förstod på engång vad han skulle göra ändå. Det som måste fixas på uppletandet är avlämnandet av föremålen. När vi började med uppletande så fick jag honom att sätta sig framför mig men ska försöka att få till ingångarna sen får se när det blir.

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards