AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

jag är dålig....

Av Elin Haglund - 19 februari 2009 13:16

....på att verkligen göra ingenting! Natten som var så jobbade jag till 03.00 så jag var väl inte i säng förrän halv 4. Jag hade ställt klockan på 10.00, men men det gick inte. Utan jag vaknade klockan 8! och kunde självklart inte somna om fast jag var så trött....hundarna vankade av och an och katten började köra morgongymnastik i form av löpning på alla möbler så det var inte det lättaste att somna om.  Men jag låg kvar i sängen till halv 9 iaf fast det innebar att jag sov totalt 5 timmar i natt!vilket inte är hållbart, men men vad gör man?......ja ja när jag väl hade klivit upp och ätit frukost så blev det en lång promenad med hundarn på isen i 1 timme, skönt!....när jag kom hem från promenaden så kröp jag faktiskt ner i sängen igen och sov 1 timme till.....:-)


.......men nu känner jag att jag egentligen skulle göra något, men jag får intala mej själv att det är bra både för Mr M och för MEJ att faktiskt ta det helt lugnt vissa dagar!:-)vilket inte händer för ofta.


.....I natt blir det jobb igen och snart är det lördag och dax för träningshelg för Frida Sundberg:-)

 
 
Johanna

Johanna

19 februari 2009 15:35

Jo, att ta det lungt emellanåt kan vara ganska bra :) Gud vad jag är avis på er träningshelg! Synd att man bor så långt ifrån, annars hade vi också varit med! Kram

http://www.akjasmaczon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards