AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Elin Haglund - 17 februari 2009 19:11

......hund! Det är skönt att Mr M glänser i specialmomenten:-) Idag när jag kom hem från jobbet (ja tro det eller ej men jag jobbade dagtid idag!) så blev det först en skön promenad innan det blev helt svart ute. Sen så la jag ett spår hemma vid i Sköndals Centrum. Spåret började i lekparken utanför mitt hus, för att fortsätta på gångvägen mot centrum, uppför trappor, över vägen, över parkeringen, nedför trappor, in i en park på gångvägar .......etc.....Åh jäklar vad bra han gick! Tänk alla människor som har rört sig där idag, men det var inget problem för herrn! Det kom även en kille med en hund som vi passerade, men den la han inte ens notis om!:-) det kom även 2 killar som vi höll på att krocka med, för dom trodde väl att jag skulle stanna men jag tänkte inte stanna när min hund jobbade så jag bara gick och Mr M bara spårade vidare!:-)


Är det något som min kära hund är duktig på så är det störningar, det är inte ofta som han blir störd när han jobbar! Han blir inte ens störd av löptikar!Snacka om att älska att jobba då!:-)


Jag bara älskar att spåra sådana här krångliga och kluriga spår på konstiga, underlag och annorlunda ställen! Roligt roligt! Det är även väldigt roligt när man lägger ut spåren:-)


Imorgon blir det sök och då ska det fokuseras på framslag!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards