AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Elin Haglund - 9 februari 2009 14:40

en härlig dag med fint väder:-) Underbart! Man blir bara så himla glad när solen äntlige tittar fram emellanåt:-) dagen började med en promenad med Mirko & Svea på golfbanan, men det var inte speciellt lyckat då det var snorhalt där på vissa ställen, men det gick väl hyfsat att gå ändå. Det är så himla halt ute nu efter att snön smälde och det kom regn för att sedan frysa på.....har varit alldeles för många sådana perioder denna vinter....snorhalt! Klubbens planer är rena rama skridskobanan så där kommer det nog inte att gå och träna på ett bra tag......


.....men idag hade jag tur för det var en som inte skulle komma på ridhusträningen så jag fick vara med och träna inne i ridhuset idag, skönt! Fast jag å Mirko tränade väl inte speciellt mycket......då vi är inne i passivitetsfasen i vår träning, mindre roligt! Men han måste bara lära sig att ta det lugn och att det int alltid händer saker och sen att han får jobba när han ligger i rätt aktivitetsnivå!....som jag alltid tjatar om:-)



En härlig dag iaf!:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards