AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Elin Haglund - 12 februari 2009 18:53

......ja då har jag jobbat å slitit i många dagar, men skönt för nu är jag ledig i 4 dagar!Så himla skönt!:-) Idag är jag riktigt sliten eftersom jag slutade att jobba 02.00 natten som var och började att jobba 08.30 på morgonen igen, så det var bara hem och sova ca 5 timmar innan det var dax att stiga upp och åka till jobbet igen. Så nu känner jag mej riktigt trött!ska bli skönt att sova ikväll:-)


Vad har hänt på hundfronten den här veckan då?ja det går ju inte speciellt bra att träna ute som det är nu eftersom det är rena rama isbanan överallt. Det går knappt att gå en promenad i skogen för det är även halt i skogen,suck!


Jag har inte känt för att träna lydnad på ett tag även fast jag skulle behöva träna lydnad eller rättare sagt träna på att göra ingenting när andra tränar och träna på att hitta/komma i rätt aktivitetsnivå och hamna i bra fokus/koncentration men som sagt jag har varken haft lust eller det har inte heller gått att träna utomhus.


Men i måndags så blev det lite träning i ridhus men fr vår del blev det inte speciellt mycket träning. Mr M fick ligga och sitta mycket, sen fick han göra något inkallande med ställande och läggande, lite fjärr, rutan en gång, platsliggning, lite fritt följ.....


I tisdags och onsdags blev det spårning och uppletanden med Linda. Uppletandet gick hur jäklar bra som helst!!:-) Men spåret gick si så där.....ja ja det är bara att jobba vidare med det......


Sen har Mr M fått sig en springtur och idag fick han dra kedjan en sväng....


Imorgon blir det sök iaf. så roligt!:-)


Varje gång jag har skrivit nytt inlägg så har jag glömt bort.....jag har blivit utmanad att lägga in bild nr6 från mapp nr6 så här kommer den! Dock inte speciellt spännande.....jag med kort mörkt hår och älskade musse mus, min labrador som nu bor hos mitt ex.




Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards