AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Mission......

Av Elin Haglund - 16 februari 2009 20:03

.....att hitta tillbaka till varandra har påbörjats:-) Nu ska vi försöka att hitta tillbaka till det vi hade förut när vi tränade lydnad. Vi hade alltid så himla roligt och det gick så himla bra. Nu har jag gett mej f-n på att vi ska hitta tillbaka till det:-) Jag har redan börjat genom att tränat fritt följ inomhus, med mycket godisbelöning, helt kravlöst. Idag gick det riktigt bra! Vi kör bara korta sekvenser än se länge för att bygga på men fortfarande ha rätt attityd.


 
 
Annika

Annika

16 februari 2009 22:58

Hej Elin!
Vilken härlig bild på Dej o Mr M! En eloge till Dej med din snusavvänjning. Du kanske kan inspirera Anders...?! Klart att det kommer att gå bra för Dej o Mr M - försök att släppa dina egna prestationskrav - lättare sagt än gjort förstås. Vi håller i alla fall alla tummar och tassar för Dej! Några planer på fler besök i Värmland? Hur går skyddsträningen?
Ha det så gott och sköt om er.
kram A
ps. Det var Lkl 2 vi körde. Vi får väl se om det blir fler tillfällen... ds.

http://www.ljungsten.com

 
Ingen bild

Elin

17 februari 2009 07:25

Som sagt lättare sagt än gjort att släppa prestationskraven, fast jag tycker att jag har lyckas med det. Jag känner mej inte alls stressad att komma ut på tävlingsbanan utan det får ta den tid det tar, men vi jobbar ju ändå för att kunna komma ut och tävla vilket gör att mycket fokus ligger på hans pip och få till det vilket gör att träningen har blivit så grymt tråkig:-( Så nu ska vi ha roligt!:-)

Jag ska väl försöka att komma till Värmland men har tyvärr inget planerat inom den närmsta tiden.

Jo skyddet går bra!han är duktig Mr M, men jag funderar på om jag ska lägga det åt sidan?men har inte bestämt mej än.

Jaha det var Lkl 2 ni tävlade i! Då blir det 3:an nästa då!:-)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards