AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Elin Haglund - 30 augusti 2007 17:26

Idag blev det sista finslipningen på vissa moment innan det är dax för tävlingen. Jag & Anne var uppe på klubben å hon kommenderade mig igenom hela programmet. Det som inte satt som det skulle var helt plötsligt hopp över hinder som inte har varit något problem tidigare så efter att vi kört igenom programmet så finslipades det lite på det å sen satt det. Nu ska det bara sitta på tävlingsdagen oxå? Sen var det läggande under gång som vi har nött på det men idag nehe du det gick då inte så det blev en sista finslipning på det oxå men det blev bättre å bättre så vi får väl se om det sitter på söndag.

Men annars så kändes det bättre idag att bli kommenderad. Jag kände mig mer avslappnad å gick in för att jobba oss igenom programmet istället för att bli stel som en pinne så det artar sig. Nu känner jag bara att det ska bli jäkligt skoj att tävla på söndag. Ska bli roligt att få en bedöming på det som vi har åstadkommit hittills å se vad som vi måste jobba mer på.

Ni får gå in å läsa på söndag hur det egentligen gick för oss på vår tävlingsdebut:-)

Tidigare månad - Senare månad

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards