AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Elin Haglund - 28 augusti 2007 17:23

Så skönt!Jag å Mirko kom nyss in från en springtur. Vi har fått höst idag eller det är väldigt kallt ute nu. Imorse funderade jag till och med på om jag skulle behöva ta på mig handskarna, höll på att frysa ihjäl...brrrr....

Japp tävlingen är i helgen. På söndag smäller det!Ska blir roligt men som sagt får se om jag kan hålla tävlingsnerverna i styr:-) Patrik du gjorde mig nervös genom att nämna ställande....tänkte om jag helt hade missat det men det hade jag ju inte!

Nu är det dax för middag både för mig & Mirko sen blir det lite lydnadsträning på baksidan. See you....

20.00....ja då har vi kommit in efter ett kort men intensivt lydnadspass. Så roligt det var idag!Hundar som vi människor har ju bra å bättre dagar:-) å idag var helt klart en bättre dag!som han gick, går han så här på söndag då kommer jag inte att vara orolig eller nervös alls.

Tidigare månad - Senare månad

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards