AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Elin Haglund - 12 augusti 2007 10:31

Ja semestern är ju slut sen länge men eftersom jag inte har haft någon blogg tidigare så lägger jag in lite bilder från den nu. Jag å Mirko hade en underbar semester då vi var på kennelläger i Härnösand och hemma hos mamma å pappa i Söderhamn. Det blev mycket bad, bus och en första båttur för Mirko. Han tyckte att det var lite konstigt till en början men han cool och bara satt där och tittade fundersamt vad vi egentligen höll på med. Men när vi kom tillbaka från båtturen så hoppade han till och med ur båten själv:-) Vi gjorde en massa utflykter med mamma, pappa, syster och Tommy och såklart var Mirko med på alla! Bilder från kennellägret kommer längre fram, då jag som vanligt inte knäppte några kort så jag väntar med förväntan på korten jag ska få ta del av från några av kullsyskonen.

Tidigare månad - Senare månad

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards