AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Elin Haglund - 11 mars 2009 18:02

....det blev ett spår i Sköndals centrum nu på kvällningen. Inte det lättaste spåret direkt....moahahah:-).....närå!......det började på parkeringen strax utanför min dörr, sen fortsatte det vidare in på parkeringen vid själva centrum och uppför en trappa och vidare över en stor väg, sen över nästa parkering och utanför gångvägen utanför hyreshusen och sedan låg hans kära boll i en buske...... Han spårade riktigt bra!men han tappade spåret vid 2 tillfällen iaf. då han fick jobba väldigt för att hitta tillbaka till spåret, men hade hittade spåret efter mycket om och men och spårade sedan bra! Vid 2 tillfällen så hade 2 bilar ställt sig där spåret gick...hmmm.....sådant man får räkna med när man lägger spår i bostadsområden:-)....men det löst sig. Ett bra spår helt enkelt! Mr M är grym på sådana spår!:-)


Det bara måste ju bara finnas en kille till mej där ute oxå:-) Känner ni någon bra kille så kan ni väl tänka på mej:-)det känns just nu som att jag kommer vara singel resten av mitt liv och det vill jag verkligen inte!!....det är ju inte direkt så att jag har letat heller men det är ju konstaterat att det inte är det lättaste att träffa någon utan det är antingen på jobbet, genom fritidsintresset eller genom bekanta....men inget lyckat resultat ännu. SÅ har ni någon bekant som är en frilufts- eller hund intresserad kille så säger jag JA TACK:-)hihihi.....



Av Elin Haglund - 11 mars 2009 12:53

...ute. Det har snöat konstant sedan igår morse. Det snöar dock inte speciellt mycket idag men det snöar iaf. Det är väldigt fint ute men jag kan inte säga att jag tycker att det är härligt med snö, inte nu iaf. den skulle ha kommit tidigare i år och inte nu. Ja ja det är ju ingenting som man kan göra någonting åt:-)så det är bara att acceptera att det ligger snö på marken.


Idag skulle vi köra sök men det var så himla mycket snö att det inte blev någon sökträning förutom några vindmarkeringar för lilla Loke. Han jobbar fint med nosen, det ser super trevligt ut Linn!:-) Det blev istället en promenad med Mirko & Svea på golfbanan och satan vad de sprang! De har iaf fått tillräckligt med motion idag:-) Snön räckte nästan enda upp till magen på hundarna, så det blev pulsa av så jag var alldeles slut efter 1 timmes promenad i djupsnön.....framförallt vaderna var helt slut!härligt!:-)


Får se om det kanske blir ett spår ikväll i Sköndals Centrum eller någon annanstans?


Dagen till ära kommer det faktiskt några bilder från dagen:-) Dock tagen med mob.

Så här ser det ut, fullt med snö, fast det är mindre snö i skogen än på de öppna ytorna.



"chickenrace":-)



Bus!































Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards