AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Det snöar fortfarande.....

Av Elin Haglund - 11 mars 2009 12:53

...ute. Det har snöat konstant sedan igår morse. Det snöar dock inte speciellt mycket idag men det snöar iaf. Det är väldigt fint ute men jag kan inte säga att jag tycker att det är härligt med snö, inte nu iaf. den skulle ha kommit tidigare i år och inte nu. Ja ja det är ju ingenting som man kan göra någonting åt:-)så det är bara att acceptera att det ligger snö på marken.


Idag skulle vi köra sök men det var så himla mycket snö att det inte blev någon sökträning förutom några vindmarkeringar för lilla Loke. Han jobbar fint med nosen, det ser super trevligt ut Linn!:-) Det blev istället en promenad med Mirko & Svea på golfbanan och satan vad de sprang! De har iaf fått tillräckligt med motion idag:-) Snön räckte nästan enda upp till magen på hundarna, så det blev pulsa av så jag var alldeles slut efter 1 timmes promenad i djupsnön.....framförallt vaderna var helt slut!härligt!:-)


Får se om det kanske blir ett spår ikväll i Sköndals Centrum eller någon annanstans?


Dagen till ära kommer det faktiskt några bilder från dagen:-) Dock tagen med mob.

Så här ser det ut, fullt med snö, fast det är mindre snö i skogen än på de öppna ytorna.



"chickenrace":-)



Bus!































 
 
Ingen bild

Nettan

11 mars 2009 16:39

Hallå!!
Gillar du inte snön?? det är för tidigt med vår ännu, så jag tycker det här är perfekt, dessutom håller sig hundarna rena!!!!
hoppas allt är bra med er// kram

 
Ingen bild

Elin

11 mars 2009 17:50

Jo jag älskar verkligen snö!men det jag inte tycker om är att det kommer en massa snö hela tiden och sen ligger det bara kvar i 4-5 dagar för att sen tina bort.....bli slask.....frysa på....blir skit halt....för att sen snöa igen.....Då gillar jag INTE snö och vinter! men är det vinter med minus grader så ÄLSKAR jag snö och vinter!:-)/Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards