AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Elin Haglund - 14 mars 2009 19:43

........har jag varit den senaste veckan:-) Igår så åkte jag som sagt in till stan för att fika med Emma, det var inte direkt igår som jag träffade henne senast!utan det var bra länge sen, så det var riktigt riktigt roligt att träffa henne!:-) Jag köpte som sagt en jack i fejkskinn igår, jag är super nöjd med det köpet. Det kan ju vara roligt att ha lite kläder som inte är friluftskläder:-)hihi....


Träningen gick bra idag. Vi började med ett uppletande. Idag så gick han riktigt bra! Sen blev det lite lydnad, men eftersom jag har tränat lydnad 3 dagar med Mirko denna vecka så blev det bara ett framåtsändande(passade på när jag kunde få en grupp av människor), sen blev det lite fritt följ med kommendering och sedan avslutade jag med lite skall med fokus på själva skallet. Det var endast 2 små små pip som kom från Mirko idag :-)

Eisabeth knäppte lite bilder idag så här kommer det några kort......

Full fart ut i rutan.

Belöning. Ser ni Mr M´s lilla rosa fläck under nosen, han hade ett sår där förut och sedan har han inte fått tilbaka färgen.

Hittat ett av föremålen.

Snusk Mirko:-) Han skakar sig alltid oxå får han en massa slem på nosen.

Susanne får springa ut med saker tilll Sacco.

Så här ser det ut från Sacco´s synvinkel, när hurtiga Susanne:-) springer ut med sakerna.

Dax för Sacco att leta lite saker.....

Kox springer ut i rutan.

Boll belöning för Kox.

Framåtsändande, fort ut till gruppen. En koncentretad Elin:-)

Belöning:-)

Här tränas det skall.

Full fart till belöningen.

Fritt följ.

Här blir får Mirkos sig en avhyvling när han inte vill släppa brandslangen...grrrr....


Efter att jag, S & E hade tränat på klubben med hundarna på fm så bar det av till Älvsjö mässan med Linn & Kristoffer för att gå på Vildmarksmässan. Jag trodde att jag skulle göra några klädkap, men det fanns inte speciellt mycket och framför allt inga kap:-( Jag hade tänkt köpa ett par nya byxor men hittade inga som jag ville ha. Sen åkte vi till Sköndal och käkade på bypuben:-)gott gott å ännu trevligare att umgås med Linn & kristoffer fler timmar:-) Jag å Linn jobbar om varandra jämt känns det som.


Nu blir det att slappa framför tv:n ikväll, skönt!


Pyss på er alla där ute & hoppas att ni har haft och får en fortsatt trevligt helg! 

Av Elin Haglund - 14 mars 2009 09:08

......innan jag ska iväg till klubben för att träffa Susanne & Elisabeth, sen hoppas jag självklart att Linn dyker upp oxå!......


Jag var och tittade på huset igår, först kände jag:jag bara måste ha det! Det ligger helt jäkla perfekt,man ser liksom inte huset från själva vägen som går förbi och både husen vid sidan om har staket och husen ligger bort från huset jag var och tittade på. Sen var ju skogen eller iaf en liten skogsdunken alldeles bakom huset. MEN när jag kom hem och funderade på det så tycker jag att det blir alldeles för dyrt och det kändes faktiskt mycket mindre än lägenheten jag har nu även fast det inte skiljer så många kvm. Jag kommer säkert ångra mej, eftersom jag så gärna vill bo i hus!Men när jag funderade så kändes det inte helt rätt så jag får väl se om jag hittar något hus i framtiden?


....Idag är det 7 veckor sedan jag slutade snusa!!det ni! Jag känner mej så nöjd med mej själv:-) Förra månaden köpte jag inredningssaker för snuspengarna och igår köpte jag en kort jacka i fejk skinn. Det känns bra när man kan unna sig saker för snuspengarna:-)


i helgen är det vildmarksmässan på Älvsjö mässan, man kanske ska åka dit? Finns nog massor med kläder, det borde ju finnas kläder för lite special priser eller?.....


ja ja nu måste jag klä på mej för att hinna:-)

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards