AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Hur tråkigt.....

Av Elin Haglund - 14 februari 2009 21:46

det än är det som hände idag och hur mycket man än tänker om jag inte skulle ha gjort så....om jag ist. skulle ha gjort så......om vi hade fått isär dom snabbare.....om jag hade hindrat Nick från att komma fram.....om jag hade sugit tag i Mirko tidigare.........om jag inte hade släppt Mirko lös......etc.....Hur gärna man än skulle vilja få det som hände idag ogjort så går det tyvärr inte. Utan jag får istället försöka att förlika mej med tanken för som sagt det går inte att få det ogjort. Utan det som hände idag har ju redan hänt och man får försöka att se det positiva i situationen ist: det hade kunnat gått mycket mycket värre än vad det gjorde!.....Nu ska jag inte tänka på detta mer!......Jag kan ju ändå inte påverka det nu. Det jag istället kan göra nu är att lära mej av misstaget som vi gjorde idag och ist. se det som en man idag blivit en erfarenhet rikare, om dock en negativ sådan........


Sov så gott alla där ute i syberrymden:-)

 
 
Helen

Helen

15 februari 2009 14:05

Hej Elin! Tråkigt det som hänt med det är ju som sagt sådant som kan hända när man har hund. Och jag tycker inte att du ska känna dig skyldig till allt; Nick har väl också en matte som var med:) Hoppas att det löser sig. Kram från Helen

http://home.swipnet.se/malle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards