AKJAS MIRKO

Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Det känns för jävla.....

Av Elin Haglund - 14 februari 2009 18:53

jobbigt!och tråkigt!


Nick fick visst en lite större bitskada på bakbenet som troligtvis måste sys och sättas dränage på. Fan att stora hundar ska bita så mycket hårdare än mindre hundar!..... Jag tycker att det känns väldigt jobbigt eftersom Linn inte har hört av sig.......När hon inte har hört av sig så känns det som att hon tycker att det är mitt och Mirkos fel att det blev som det blev......... jag känner nog så eftersom det var Nick som fick de värsta skadorna........Jag känner verkligen så! fast jag innerst inne vet att det inte stämmer .........


........det spelar ingen roll om det var Nick eller Mirko som startade det hela för det krävs faktiskt 2 hundar för att det ska bli slagsmål!(ni får läsa inlägget innan för att läsa om vad som hände!)......men jag är väldigt duktig på att skuldbelägga mej själv!


.......jag har självklart erbjudit mej att betala halva självrisken.....men har inte fått något svar från Linn:-(........Självklart betalar jag halva självrisken!även fast jag inte vet hur jag ska få ihop pengarna men men det får helt enkelt lösa sig på något sätt.....denna månad finns det inte direkt några extra pengar över då det ska tränas för Frida......


Suck och blä vad det känns jobbigt!......................

 
 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

14 februari 2009 19:18

Nämen usch vad tråkigt!!! Det är ju tyvärr lätt hänt när man har med hanhundar att göra. Behöver inte vara någons fel. Precis som bland människor så är det aldrig bara en fel att två träter.. Hoppas det inte är så allvarligt med Nicks sår!

Önskar dig en trevlig kväll på alla hjärtans dag!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Patrik o Morra med flock

Patrik o Morra med flock

14 februari 2009 21:01

Aj detta lät inte kul... Men som du skriver och vet så krävs det 2 hundar och där till 2 förare som vet om att det alltid finns en viss "risk" med det hela.. Du skall inte på något vis känna skuld. Detta är så jäkla lätt hänt.
Båda lever och verkar inte få några större men av händelsen.
Ta nya tag nu... ni båda är ju vänner, kollegor och träningskamrater så det löser sig allt.

Ha det gott.
Kram
//Patrik

http://www.searchdog.se

 
Ingen bild

Elin

14 februari 2009 21:04

Tack för eran omtanke!:-)

 
Ingen bild

nettan

14 februari 2009 22:31

Ja du, risken för slagsmål finnas alltid,och ni var ju medvetna om den!
Att det sen bara säger pang och är ett faktum är ju något man är medveten om, men inte tror ska hända. Men, allt gick ju bra, och man lär sig alltid något av situationen//kram på er

 
Ingen bild

Elin

15 februari 2009 09:01

Ja visst är det så Nettan. Tack för din omtanke! Hoppas att allt är bra med dej!/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards