AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Elin Haglund - 31 augusti 2008 20:22

Helgen som kommer så hade jag anmält mej till 3 tävlingar i hopp om att jag skulle komma med på någon av dom. Jag kom med både i Örebro, Avesta å alldeles nyss så ringde dom från Södertälje, hur stor är chansen??? Jag har strukit mej från Örebro å bestämt mej för Avesta och nu när de ringde från Södetälje så bestämde jag mej för att ta Avesta ändå även fast det är långt dit, men det är så mycket vildsvin där och förra året så hörde jag att det inte var en enda som klarade lägre spåret i Södertälje så jag kör på Avesta ändå även fast jag får gå upp klockan 4 å åka 17 mil enkel resa, men det kan det vara värt!vi får väl se?


jag kan ju inte skylla på att jag inte har kommit med på några tävlingar i alla fall:-)men det har kostat mej lite pengar oxå eftersom jag då inte får tillbaka anmälningsavgiften:-(men men det var det värt!


Idag är min hund inte till salu längre!:-)nu har jag landat lite men är fortfarande besviken på vår insats!Ni får hålla tummarna för oss i helgen!

Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards