AKJAS MIRKO

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Elin Haglund - 14 augusti 2008 00:04

ett magiskt nummer för mej??!:-)Jag börjar ju att fundera!Jag har nu på 3 spår tävlingar hamnat som 9:e reserv!Hur stor är risken för det?Har jag haft mina bottennapp nu??finns det något ljus i tunneln?:-)hihi...Jag kom inte med i Botkyrka, nästa tävling som står på tur är Haninge och sen Norrköping - hur stor är chansen att vi kommer med??det ska nog hända något mirakulöst om vi ska komma med på någon av dessa!Det känns tråkigt:-(eftersom jag inte tränar för att träna utan jag tränar ju för att tävla!:-)Sen känns det ju tråkigt om det nu skulle bli så att vi inte kommer med på en enda spårtävling för då får vi ju vänta tills nästa säsong...suck!Men en tävling iaf av 15 stycken borde vi väl komma med på????fast det vet man ju aldrig!suck! Vi kanske har fått våra 2 chanser för i år?!


Nu ska det sovas....ska bara dricka upp min kopp the å ta en snus:-)sen så blir det att hoppa ner i sängen!



Lösenord

Vill ni läsa blogggen? Maila mej: elin_haglund81@hotmail.com så får ni lösenordet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards